Mondanivalójából és stílusából kiindulva leginkább olyan tizen- és huszonéves fiataloknak ajánlható a jelen kötet, akik vállalkozás beindításával, cégalapítással kacérkodnak, természetesen a siker és nyereség reményében. A mű ugyanis a populáris ismeretterjesztés eszköztárával egyrészt
[>>>]
Mondanivalójából és stílusából kiindulva leginkább olyan tizen- és huszonéves fiataloknak ajánlható a jelen kötet, akik vállalkozás beindításával, cégalapítással kacérkodnak, természetesen a siker és nyereség reményében. A mű ugyanis a populáris ismeretterjesztés eszköztárával egyrészt általánosságban szól az üzleti világ felépüléséről, sajátos törvényeiről, működési mechanizmusáról, másrészt ezeknek az elméleteknek a működését már befutott, a maga területén komoly sikerekkel és sok tapasztalattal büszkélkedő üzletembereknek a példáján demonstrálja. A fejezetek a vállalkozás kiépülésének a fázisait magyarázzák. Az első rész az üzlet elindításáról, és bővülése elindításáról szól, majd olvashatunk a leghatékonyabb vezetési stratégiákról, az emberi erőforrás kiépítéséről, a pénzügyek szakszerű menedzseléséről, a stratégia és működési terv készítéséről, a marketingmenedzsment fontosságáról, a nagyszabású termelés beindításáról - és arról, "ami utána jön". A színes fotókkal, rajzokkal, piktogramokkal, grafikonokkal illusztrált, magazinszerűen tördelt, s így könnyen olvasható, áttekinthető kötetet függelék és mutató zárja. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]