Elsősorban vállalkozóknak ajánlja, de természetesen mások számára is hasznos olvasmány lehet Klausz Melinda közösségi médiahasználattal foglalkozó könyve. A szerző elsőként felvázolja az internet korszakait, valamint megmagyarázza a közösségi média megértéséhez legfontosabb alapfogalmakat. Külön
[>>>]
Elsősorban vállalkozóknak ajánlja, de természetesen mások számára is hasznos olvasmány lehet Klausz Melinda közösségi médiahasználattal foglalkozó könyve. A szerző elsőként felvázolja az internet korszakait, valamint megmagyarázza a közösségi média megértéséhez legfontosabb alapfogalmakat. Külön fejezetek mutatják be a közösségi média jellemzőit, a főbb generációs különbségeket és embertípusokat, a közösségi média típusait és a rájuk épülő marketing alapvonalait, a közösségépítés mikéntjét, a közösségi hirdetéseket, a mérést és az önvizsgálatot, a nyereményjátékokat, a konfliktus- és panaszkezelést. Egy külön fejezet foglalja össze a megfelelő közösségimédia-stratégia elkészítéséhez kapcsolódó ismereteket, az utolsó fejezetben pedig átfogó esettanulmányok kaptak helyet. A szerző illusztrációként számos esettanulmányt hoz, és gyakorlati feladatokat is összeállított az ismeretek elsajátítására. A kötet irodalomjegyzékkel, valamint név- és tárgymutatóval zárul. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]