Hiánypótló kötetet tart kezében az olvasó, amely vélhetően kézikönyve lesz majd szülőknek és pedagógusoknak egyaránt. Szerzője sok éves tapasztalatai alapján összegezte a gyermek és kamaszkor leggyakoribb lelki, viselkedési és kapcsolati problémáit, különös tekintettel ezek iskolai vonatkozásaira.
[>>>]
Hiánypótló kötetet tart kezében az olvasó, amely vélhetően kézikönyve lesz majd szülőknek és pedagógusoknak egyaránt. Szerzője sok éves tapasztalatai alapján összegezte a gyermek és kamaszkor leggyakoribb lelki, viselkedési és kapcsolati problémáit, különös tekintettel ezek iskolai vonatkozásaira. Ezeknek a problémáknak a magyarázatát a-z-ig alfabetikus rendbe szervezve adja közre kötetében. A bemutatott problémák nagyjából lefedik a gyermekpszichológia főbb fejezeteit. A kérdésköröket tárgyaló fejezetek egy része az iskolához és a tanuláshoz kötődik (diszlexia, diszgráfia, iskolafóbia, stb.), más esetekben az iskolának lehet fontos szerepe a korai felismerésben és a probléma kezelésében (elhanyagolt gyerekek, autizmus), a kiégésről szóló fejezet kifejezetten a pedagógusokat szólítja meg. Harminchárom probléma "csomagot" vizsgál meg a szerző, amelyek magyarázatát, a fogalmak rövid leírásával egészíti ki. Gyakorló pedagógusok és iskolapszichológusok tapasztalatai illusztrálják az egyes fejezetekben leírtakat. A kötet elsősorban pedagógusok - óvónők, tanítók, tanárok számára készült, de minden gyermeket nevelő haszonnal forgathatja. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]