Cím: |
Marketingstratégia
| Alcím: |
a tervezés gyakorlata és elmélete
| Szerző: |
Józsa László (1960) |
Szerz. közl: |
Józsa László
| Kiadás: |
Budapest : Akad. K., cop. 2014 |
Sorozat: |
Marketing szakkönyvtár |
Eto: |
339.138 ; 658.8
Táblázat |
Kód |
Magyarázat |
ETO jelzet:
339.138
|
Fő |
339.138 |
marketing / kereskedelem
|
ETO jelzet:
658.8
|
Fő |
658.8 |
értékesítés, eladás, marketing ; marketing, értékesítés, eladás ; kereskedelmi technika
|
| Tezaurusz: |
Marketing |
Szakjel: |
658
| Cutter: |
J 81
| ISBN: |
978-963-05-9482-0
| Oldal: |
294 p.
| Megj.: |
Bibliogr.: p. 389-394.
| UKazon: |
201409093
| Kivonat: |
Józsa László a 2003 óta több kiadást is megért, Marketingstratégia (legutóbb: 200524165) című, akkor kétnyelvű kötetének új, jelentősen átdolgozott, esettanulmányokkal ellátott, ezúttal egynyelvű változatával jelentkezik. Ezúttal tizenkét fejezetben vázolja fel a terület legfontosabb tudnivalóit,
[>>>]
Józsa László a 2003 óta több kiadást is megért, Marketingstratégia (legutóbb: 200524165) című, akkor kétnyelvű kötetének új, jelentősen átdolgozott, esettanulmányokkal ellátott, ezúttal egynyelvű változatával jelentkezik. Ezúttal tizenkét fejezetben vázolja fel a terület legfontosabb tudnivalóit, elsősorban a külföldi szakirodalomra támaszkodva, de figyelembe véve a hazai igényeket és az e téren szerzett tapasztalatokat is. A kötetben a stratégiakészítéshez kapcsolódó rendszerelméleti áttekintéstől a marketingstratégiák készítésének folyamatáig, sőt bevezetéséig és ellenőrzéséig jut el, eközben megismertet a külső környezet, a versenyhelyzet, valamint a vállalkozások belső környezete elemzésének módszereivel, a fogyasztói igények vizsgálatának, megismerésének módszertanával, a piacszegmentáció, a célpiac és pozicionálás jelentőségével, majd a vállalati szintű stratégiák kidolgozásával. A részstratégiák körében a termékpolitikát, az árpolitikát, az értékesítés és piacbefolyásolás politikáját elemzi, és eljut a marketingstratégia megvalósításáig és ellenőrzéséig. A fejezetenként ellenőrző kérdésekkel és a kulcsszavak felsorolásával kiegészített, végül a felhasznált irodalom jegyzékével záródó kötetet a szakirányú felsőoktatásban, továbbképzésben részt vevő hallgatók, valamint a kis- és nagyvállalkozások, vállalatok szakemberei egyaránt kereshetik. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]
|
Pld. |
Raktár |
Rakt.jelzet |
Lelt.szám |
Info |
---|
JAMK : 2 kölcsönözhető; ebből 2 elvihető | 1. | F | 658 J 81 | 491390 | Kölcsönözhető | 2. | F | 658 J 81 | 525940 | Kölcsönözhető |
|
|