A csalâadi kčozčos sors egyik legnagyobb mâerfčoldkčove az az idîoszak, amikor a gyermek kamaszbâol fiatal felnîottâe vâalik, âes vâeget vetve a szâarnyprâobâalgatâas idîoszakâanak, vâegleg kirepčul a fâeszekbîol. A vâaltozâas legtčobbszčor senkinek sem egyszerîu, a gondok pedig szâamtalan
[>>>]
A csalâadi kčozčos sors egyik legnagyobb mâerfčoldkčove az az idîoszak, amikor a gyermek kamaszbâol fiatal felnîottâe vâalik, âes vâeget vetve a szâarnyprâobâalgatâas idîoszakâanak, vâegleg kirepčul a fâeszekbîol. A vâaltozâas legtčobbszčor senkinek sem egyszerîu, a gondok pedig szâamtalan variâaciâoban jelentkezhetnek a tâulontâul ragaszkodâo, aggodalmaskodâo szčulîoktîol a felnîoni nem akarâo gyerekeken âat, a tâulsâagosan korâan kezdîodîo čonâallâosâagig. Ezt az čosszetett tâemâat ezâuttal nâegy lâelekgyâogyâasz szakember jâarja kčorčul, kčulčonfâele szemszčogbîol mutatva be az âerintett, âerdeklîodîo olvasâok szâamâara a problâemakčort. A kčotetet Vekerdy Tamâas âirâasa nyitja meg (Ki vagyok? Mi vagyok?), amelyben nâehâany gondolata mellett felvezeti a vâalogatâasban helyet kapott tovâabbi tanulmâanyokat. Ezek kčozčott talâaljuk Bâacskai Jâulia munkâajâat (Megnyâult kčoldčokzsinâor), amelyben a szčulîoktîol valâo elvâalâas folyamatâanak fâazisait elemzi; Mohâas Lâivia âirâasâat (Levâalâas vagy kapaszkodâas), amelyben az čonâallâovâa vâalâassal pâarhuzamosan âatalakulâo magatartâasformâakat mutatja be; illetve Fischer Eszter tanulmâanyâat (Elszakadâas a szčulîoi hâaztâol) a kisgyerekkorban megalapozott szčulîoi čorčoksâeg sorsformâalâo erejâerîol. A kčotet gyakorlâo szčulîoknek, tinâedzserekkel foglalkozâo nevelîoknek egyarâant hasznos âes tanulsâagos olvasmâanya lehet. "www.kello.hu Å minden jog fenntartva"
[<<<]